Copywriter potřebuje funkční notebook, proč jsem se rozhodla pro Apple?

Copywriter potřebuje funkční notebook, proč jsem se rozhodla pro Apple? 

Copywriting dělám zhruba tři roky, psaní je ale moji vášní celý život. Jako malá jsem snila o tom, že budu spisovatelka! Zatímco v osmi letech mi bohatě stačil sešit, časem jsem pochopila, že není nic lepšího, než psát na počítači. A to nejen proto, že jsem si v šesté třídě založila blog. Klávesnice je zkrátka o dost rychlejší... O stolní počítač jsem se musela dělit s celou rodinou, a tak jsem brzy začala snít o notebooku. Sehnat ten pravý ovšem nebylo vůbec jednoduché.


Rodiče chtěli, ať si sama naspořím 

Notebook není levná položka, a tak jsem si na něj musela našetřit sama. A to není zrovna jednoduchá věc, když je vaším jediným příjmem kapesné a drobné příspěvky od příbuzných na narozeniny a Vánoce. Ač jsem byla vždycky spořivá, první notebook jsem si koupila "až" v šestnácti. 

Nebýt té spořivosti, musela bych asi počkat až na první brigádu, na druhou stranu se mi spořivost i dost vymstila. Měla jsem našetřených osm tisíc, ale bylo mi líto všechno utratit. Proto jsem si koupila no name netbook za čtyři tisíce. Byl to příšerný krám, často vyhazoval modrou obrazovku smrti. Po roce a půl byl absolutně nepoužitelný. Naštěstí mi za něj vrátili peníze. 


Asus byl trochu lepší, ne však dokonalý 

Jakmile jsem měla zpátky své čtyři tisíce, koukala jsem po dalších netboocích. Vyhrál to Asus EEE PC X101CH. Splňoval, co jsem potřebovala. Nestál příliš mnoho peněz, byl lehký a sliboval poměrně dlouhou výdrž na baterii. Celý rok jsem byla spokojená, pak přišel problém s připojením k wifi. Po reklamaci to zase nějakou dobu bylo fajn, brzo se ale začal zasekávat. Ještě že se pomalu blížila vysoká a s ní slíbený dárek od rodičů v podobě lepšího notebooku! 


S Acerem se vůbec nedalo spolupracovat 

Acer Aspire V13 byl velký krok kupředu. Opět bohužel jen na chvíli. A opět, abych náhodou nebyla překvapená, jsem řečila potíže s připojením k internetu. I Acer byl kvůli tomu na reklamaci. Žila jsem s ním tři roky, pak jsem se rozhodla, že to tak dál nejde. Pokukovala jsem po náhradě. 

Požadavkem bylo, aby byl notebook spolehlivý, co nejmenší a nejlehčí a vydržel dlouho na baterii. Jako copywriterka na cestách jsem to potřebovala opravdu nutně. Zálusk jsem měla na HP nebo Lenovo. Ukázalo se ale, že modely odpovídající mým požadavkům stojí docela dost peněz. A že ještě o něco lepší MacBook už není o tolik dražší. 
  • Fajn, řekla jsem si. Jakmile našetřím psaním na MacBook, půjdu a koupím si ho. 
V té době jsem byla ještě především učitelka a psaní jsem se věnovala jen okrajově, takže výdělky nebyly nijak vysoké. Počítala jsem s tím, že ještě nejméně rok budu psát na starém počítači. Jenomže přišel zvrat, najednou se mi dařilo lépe a lépe. A do toho se dal ještě Black Friday! 


Tak já ho teda koupím! 

Vybraný model MacBooku nahrazovala novější verze, cena starší verze klesla. A pak ještě víc, protože jak všichni dobře víme, na konci listopadu se obchody předhánějí ve slevách. Přepočítala jsem částku vydělanou psaním a byla jsem mile překvapena. Můžu si ho dovolit! 

Jako ultra šetřivý člověk jsem samozřejmě trochu váhala... ale pak jsem potvrdila objednávku, zaplatila a bylo vymalováno. Mohla jsem se těšit! 


Huráááá! 

Přesně tak se dá vyjádřit pocit, který jsem měla, když jsem MacBook vybalovala. A drží se mě dodnes. Mám ho jen rok a půl, takže je asi ještě brzy dělat zásadní závěry. Aspoň tak by to řekl člověk, který má zkušenost s normálními počítači. Já jsem měla v minulosti takové problémy, že teď můžu MacBook jenom vychvalovat. Zatím mě ještě vůbec ničím nerozzlobil. Je to takový můj miláček... :) 

A práce s ním mi jde pěkně od ruky! 



Žádné komentáře:

Okomentovat