Za jakých okolností se mi píše nejlépe?

Za jakých okolností se mi píše nejlépe? 

V létě jsem zveřejnila článek s názevem Inspirace je v kávě. Popisovala jsem v něm, jak moc potřebuji ke psaní kávu. Objasňovala jsem tam své motto "proměňuji kávu v texty". Dovolte, abych dnes tuto myšlenku trochu rozšířila. Nebudu mluvit jen o nápojích, ale také dalších dvou pomocnících, se kterými se mi píše stokrát lépe.

Káva a kofein - jsou nutní? 

Nejprve si objasníme, jak je to s psaním a kávovým pohonem. Musí být nápojem nutně káva? Zkušenosti ukázaly, že nikoliv. Káva byl spíše takový zvyk, píše se mi ale dobře i s čajem. Dokonce se ukázalo, že ani není důležitá přítomnost kofeinu - klidně to může být kontryhelový čaj nebo bezkofeinové kafe. Jde spíše o rituál: S hrnkem teplého nápoje sedám ke stolu a pracuji.

  • Kofeinu se v poslední době vyhýbám, nedělá mi dobře na pleť. Chtěli byste se o tom dozvědět více? Přečtěte si na osobním blogu článek Chceš hezkou pleť? Vysaď kofein

Na denní době záleží 

Jsem skřivan. Odráží se to na mnoha věcech, včetně výkonnosti. Ano, dokáži se donutit k práci kdykoliv během dne, ale nejlépe to jde brzy ráno, ideálně hned po té, co vstanu a něco málo posnídám. V létě jsem mívala budík na pět, o půl šesté už mi prsty běhaly po klávesnici. Momentálně vstávám "až"  v šest a bude to tak až do konce března. Na podzim a v zimě potřebuji trochu více spánku. 


Poslech hudby 

Na poslech hudby jsem přišla až v nedávné době. Samozřejmě si nepouštím oblíbené písničky, u těch bych zpívala a tancovala a z psaní by nebylo vůbec nic. Pouštím si na Youtubu Relaxing JAZZ for WORK and STUDY. Verzí je několik, všechny jsou příjemné na poslech, pozitivní, ale nijak divoké. Jsem hudebnice tělem i duší, a tak je mi s hudbou lépe. 



A co pomáhá při práci či studiu vám? 

Žádné komentáře:

Okomentovat